امروزه خدمات مشتریان و خدمات پس از فروش مدرن، به عنوان یکی از اصلی ترین خواسته های خریداران محسوب می شود. که خود بهترین ابزار تبلیغاتی برای بازاریابی و بازارسازی فروش محصولات می باشد.
به همین اساس شرکت بخارگستر(متال دیگ) چند نکته مهم در بخش خدمات پس از فروش را سرلوحه کارهایش قرارداده که به اختصار عنوان می گردد:
1- اهمیت داشتن پاسخگویی صحیح به تلفن ها و پیگیری تماس وارده
2- رسیدگی دقیق و کامل به شکایات مشتریان
3- استفاده از افراد متخصص و یاری رسان و آگاه درهمان زمینه
4- انجام خدمات مضاعف بر انتظارات مشتریان
5- استفاده از تکنولوژی اطلاعات و ابزار های مدرن
6- ترفیع سطح اطلاعات مشتریان با برگزاری دوره های آموزشی
7- راه اندازی محصولات و آموزش اپراتور در محل نصب محصولات
8- سرویس های دوره ای بویلر
9- گارانتی دیگ و ارائه خدمات و تامین قطعات پس از اتمام گارانتی
10- نحوه ارتباط با واحد خدمات پس از فروش شرکت بخار گستر (متال دیگ)، تماس تلفنی می باشد که در آن مشتری درخواست خود را به همراه مشخصات کامل دستگاه کتبا به دفتر شرکت فکس می نمایند تا ظرف مدت ۴۸ ساعت پیگیری و رفع گردد.

بازدیدها: 14

فهرست