Warning: preg_match_all(): Compilation failed: missing closing parenthesis at offset 104 in /home/javid/domains/metaldig.ir/public_html/wp-content/plugins/seo-by-rank-math/includes/frontend/paper/class-singular.php on line 193

نمایشگاه بیمارستان سازی و تاسیسات بیمارستانی

سومین دوره نمایشگاه بین المللی بیمارستان سازی و تاسیسات بیمارستانی از تاریخ ۳ لغایت ۶ دی ماه ۱۳۹۶ در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار گردید . که شرکت متال دیگ ( بخار گستر طبرستان) محصولات خود از جمله دیگ بخار ، دیگ آب گرم، دیگ روغن داغ، سختی گیر و مبدل حرارتی که کاربرد زیادی دارند را به نمایش گذاشت.
شرکت بخار گستر طبرستان ( متال دیگ) در این نمایشگاه یک دستگاه دیگ بخار 8000 پوند در ساعت، یک دستگاه دیگ آب داغ سوپر سه پاس وت بک ( عقب مرطوب ) به ظرفیت 10000000 بی تی یو در ساعت و یک دستگاه دیگ روغن داغ به ظرفیت 1500000 کیلو کالری در ساعت، یک دستگاه دیگ بخار به ظرفیت 1100 پوند در ساعت و دیگ بخار ایستاده به ظرفیت 150 کیلو گرم بر ساعت را به نمایش گذاشت، لازم به ذکر است غرفه این شرکت به مساحت ۹۵ مترمربع در سالن ۵ واقع گردیده بود .
ضمنا در این نمایشگاه دیگ بخار به ظرفیت 1100پوند در ساعت به پروژه سازمان گسترش و نوسازی صنایع و معادن ایران تحویل داده شد .
در گزارش تصویری حضور شرکت متال دیگ در این نمایشگاه را مشاهده خواهید کرد :

بازدیدها: 8

فهرست